Wednesday, 6 June 2012

Happy Anniversary

 
Assalamualaikum ^_^
    Hai...happy anniversary?? Sape plak punyer anniversary ni ati?? Hah..actually hari ni sempena 6.6.2012 adalah tarikh yang menjadi saksi dua pertemuan jiwa..( cehh..ayat xboleh bla hahaaha).. hari ni genap lah 21 thun umi and abah kahwin. Korang nak tahu x macam mana umi and abah aku kenal?? meh sini aku story mori kt korang.. Masa ni umi aku duduk kt sarawak.. and abah aku pom duk kt sarawak.. Kalau korang nak tahu,abah aku ni tentera darat.. Kem askar abah aku bersebelahan dengan umah umi aku.. Hah..di situ lah bermulanye perkenalan umi and abah aku.. Umi aku cakap abah ngorat umi kt tepi pagar umah..hahahahaha..masa tu umi aku tgh jemur kain. Sempat lagi tu main2 mata.. hehehe.. Hasil dari perkahwinan mereka,maka lahirlah 4 umat Nabi Adam ke dunia ini..
 
    Semuanya puteri..yang sulung dilahirkan pada 26.4.1992 di kelantan dan diberi nama Amirah bt abd shukor. Yang ke-2 pulak dilahirkan pada 25.6.1993 di kelantan jugak dan diberi nama Jalwati bt abd shukor. Yaang ke-3 Rabiatul Adawiyah bt abd shukor,lahir pada 6.9.1995 di sarawak.. Dan yang bongsu plak lahir pada 15.11.1999 di perak.. Diberi nama Nurul Inani bt abd shukor. Oh ye,kalau korang nak tahu pangkal nama kteorg adik beradik ada maksud dye taw.. My sister Amirah. huruf A sebab dye lahir pada hari ahad..aku lahir hari jumaat.yg ke3 hari rabu n yg last pulak hari isnin.. Unik kan??  :) So,itu lah storynye...
    Last but not least, saya Jalwati Bt Abd Shukor a.k.a Ati ingin mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-21.. semoga hubungan umi dan abah berkekalan hingga ke akhirnnya,semoga berbahagia selalu n dikurniakan kesihatan yang baik.. Amin. Aty sayang umi n abah sangat2.. Thank you for everything that both of you have done for me. Hanya Allah yang dapat membalas segala2 nya..



Cinta hatiku <3


2 comments: