Sunday, 18 November 2012

A Day with Besties


Assalamualaikum ^_^

  Hai korang.. sehat sume?? Semalam adalah hari yang paling best bagi aku. Sebab semalam aku hangout with my besties. Mek Na a.k.a Lina datang rumah Liza,nak tengok baby. So,disebabkan rumah aku dgn rumah liza dekat dan aku pom tumpang la sekaki. hehehe.. Lagipun sebelom ni memang dah janji dgn Mek Na nk bawak g pantai kalau dia datang cni. So,janji haruslah ditunaikan. Lepas jer tengok baby, we all pom terus pegi pantai. Dekat jer pantai dengan rumah aku dan liza. Tak sampai 15 minit jer dah sampai. Mek Na bukan mai suke lagi dapat pegi pantai. Tu belom tengok lagi muka excited Zira. Kalau zira ada,lagi best. Dia tu memang giler kan pantai.hahahaha. Aku ni xsuke sangat pegi pantai. Maybe sebab dah selalu kot tengok pantai. So,x excited sgt la.. huhuhu. Ok la,malas sudah nak berceloteh panjang2 ni. Layan gambar jer la k :)


tengah tulis apa tu?? 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tararrrrrrr !!!!
NA..TI..ZA..


sepatutnya Na.Ti.Za.Ra (Ra tu Zira,dia xdtg)






aku dan Liza


 aku dan Lina











ni la Zira yang aku cakap tu. :)
.
.
.
.

Sekian sahaja entry aku kali ini..
Thank you for reading this entry :)


p/s: esok kene balik UiTM dah.. huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment