Thursday, 15 November 2012

Happy Birthday !!


Assalamualaikum ^_^

Hari ni cukup istimewa.. Fisrt, hari ni ialah 1 Muharam dan juga hari lahir adik aku yang bongsu Nurul Inani  a.k.a Adik yang ke-13 tahun. Omo omo,dah besar ye ko budak kecikkk.. Dulu aku ingat lagi masa dia baby dulu. Dia montel sangat2.. Putih macam anak orang cina. Dan aku rasa la kan, dia lah yang paling comel diantara kami adik beradik. hhuhuhu.. *terpaksa nyatakan hakikat yg sebenarnye* . 

Adik, xsangka kan adik yang dulu gemuk,montel dan comel dah besar dan menjadi seorang pelajar yang sangat pandai. *memuji xikhlas heeeee * , seorang gadis yang sangat cantik dan comel. Kalau korang nak tahu,adik ni seorang yang hot temper gak la. Tapi dalam hot temper dia tu,budak ni lemah lembut gak orang nye. She's very famous in her school ok. Ramai la jugak budak laki nak tackle dia. Tapi semua xdapat coz adik aku ni jenis yang garang2 manja cikit.. kakhakahka.. *Mampos aku kalau dia baca entry nih*. 

And for ur information, dia ni kan anak kesayangan abah aku. Mentang2 la sekolah dia tu boleh tahan dekat la jugak *MRSM Besut jer kot*, every week call cakap nak balik umah. Abah aku ni pulak jenis melayan jer. Maklumla kan,anak bongsu. Tapi kalau umi aku, hermmm jangan harap. Bila adik call cakap tertinggal benda ker kat umah,sanggup dia p anta kat sekolah even time tu dah  malam. See... Hurmmm,aku xjelez pom.. Aku paham perangai anak bongsu nih *dalam hati siapa tahu * hahahaha.. 


.
.
.
.

 Adik,
jadilah seorang hamba yang taat kepada perintahNya,
~ jadilah seorang anak yang patuh kepada ibubapa,
~ jadilah seorang adik yang disayangi oleh adik beradiknya,
~ jadilah seorang kawan yang boleh menjadi pembimbing kawannya,
~ jadilah seorang pelajar yang cemerlang,gemilang dan terbilang,
~ dan jadilah seorang wanita yang tabah mengharungi liku-liku kehidupan duniawi
.
.
.
.
.

Akhir kata dari kak atie, 
:: Selamat hari lahir. 
:: Semoga diberkati oleh Allah S.W.T
:: Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
:: Semoga berjaya di dunia dan di akhirat

Amin...
sayang adik ketat-ketat 

thank you for reading this entry :)

5 comments:

  1. naek bulu roma akak bce sbb trharu...haha...pdhl xde kne mngena pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuu...tq coz sudi baca blog yg xseberapa ni.. *rendah diri* hahahaaha

      Delete
  2. huhu..sweet nyee :) happy birthday too my beloved sis. Sowii x smpat nak buat entry utk kamu..sibukk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuu..sweet ker? ati rasa biase2 jer..to maybe ati tulis dgn penuh penghayatan kot.. pergghhh ayat..hahaaha

      Delete